piątek, 2 stycznia 2015

Podsumowanie i plany

Żeby nowej świeckiej tradycji stało się zadość czas na podsumowanie roku 2014 (co się udało) i plany na 2015.

Podsumowanie 2014:

0. Założyłem bloga :). 4 stycznia stuknie mu roczek. W międzyczasie zmieniony został adres, ale to szczegół.

1. Skończyłem malować Imperium do WFB. Zostały do pomalowania dwa największe modele (Karl Franz i Hurricanum/Luminark - jeszcze nie wiem co zrobić) ale czekają na aerograf (i nowy Armybook, który ma się pojawić koło połowy roku). ETA - lato/jesień 2015

2. Skończona piechota do FoW. Zarówno Niemcy jak i USA

3. Kilka terenów - nie pokazywałem ich na blogu.

Plany na 2015

1. Armia Vampire Counts. Baaaaardzo bym się cieszył, jakby się udało pomalować armię. Oczywiście nie liczę na to:) Ale mam nadzieję, że za rok do pomalowania zostanie Zombie dragon i Mortis Engine/Coven Throne

2. Czołgi i samoloty do FoW. Jest tego trochę  - 6 shermanów, 2 Firefly, 3 stugi, 4 Tyrgysy, Thunderbolt i Hurricane. No i jedno PAK40. Właśnie się maluje - do końca miesiąca powinno być:)

3. Karl Franz  i Hurricanum/Luminark. Oraz to co pozostanie z bitsów.

4. Ostatni punkt "figurkowy" to WH40k. Mam nadzieję że się uda zacząć.

5. Tereny. Głównie do 15mm. Do WFB mam tego trochę - zostało jeszcze z ery Władcy Pierścieni. Podczas gier w FoW wyraźnie widać brak terenów. Mam tego zdecydowanie za mało. A strasznie mnie kusi, żeby zrobić bitwę w mieście.

6. Zakupy. W planie mam dwie większe pozycje: aerograf i nowy starter do WFB. Starter tylko dlatego, że ma tam być Imperium. No i nowy rulebook :) I jestem fanem świata młotkowego. No i lubię pudełka od GW:) Ile pójdzie na to kasy - na aerograf + kompresor zakładam ok. ~400PLN a na WFB ~300,00PLN. Dodatkowo chemia do aerografu - podkład, rozcieńczalniki itp. itd. - ok. 150 PLN. Pewnie coś jeszcze dojdzie. Jak zawsze.

To tyle

Szczęśliwego 2015:)

P.S. Właśnie mi się przypomniało co jeszcze dokupić - kilka czołgów do Fow. Zvezda ma zamiar wydać kilka modeli w 15 mm, które mnie interesują. Kupie pewnie na próbę i zobaczę czy ma to sens, czy lepiej wydać dwa razy więcej i kupić coś z Plastic Soldier Company

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz