wtorek, 13 września 2016

Mistweaver Saih

I ostatni bohater do Silver Tower gotowy. Zdjęcia wyszły trochę za ciemne, ale nie chce mi się robić innych. Tak więc cała szóstka gotowa do akcji (z Szarikiem siódemka). Zdjęcie wszystkich będzie później. Nie wiem jeszcze kiedy, ale będzie:) A sam model niestety mi się nie podoba. Nie jestem elfofilem jak Tolkien, więc ta rasa mnie jakoś nie przekonuje. Nie lubię długouchych i tyle. Żeby było sprawiedliwe, za krasnoludami też nie przepadam. Ale mniej:) Krótko mówiąc wolę się napić piwa niż wina. Ale wracając do modelu - ta mgła/dym mi się nie podoba. Wiem, że się nazywa mistweaver, ale jakoś to do mnie nie trafia. Dobra koniec przynudzania na temat wyższości pomidorówki nad ogórkową (a przecież każdy wie, że pomidorówka jest lepsza) - pora na obrazki.
Więcej zdjęć w rozwinięciu wpisu







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz