sobota, 19 sierpnia 2017

Bat swarm

Miał być koniec umarlaków, ale znalazłem jeszcze jeden model w szufladzie. No i szybkie malowanie - zajęło mi chyba dwa wieczory (co jak na mnie to bardzo szybko). Same gacki to model strasznie dwuwymiarowy. I niestety brzydki kupiony kilka lat temu na Allegro ze sklepu Battle Models a producentem tego jest Mirliton. Dodałem więc do nich jeden nagrobek z Coven Throne (ten, nad którym stado lataczy się znajduje - całe szczęście świece są zgaszone i nie spalą sobie sierści - BHP przede wszystkim) i dwa z zombie regiment (a właściwie półtora, jeden został potraktowany cążkami). Prezentuje się teraz trochę lepiej. A na pewno lepiej niż to, co nam oferuje GW do Age of Sigmar - o tutaj. Najładniejsze nietoperki ma chyba w swojej ofercie Reaper (tutaj - mam zresztą taki model - klik i tutaj - ale te pierwsze zdecydowanie ładniejsze) i GW - ale z linii do Hobbita - tutaj. Jeszcze całkiem fajne są, a właściwie były od Masquerade Miniatures (tutaj link do bloga ze zdjęciem figurek - niestety nie znalazłem ich nigdzie w sprzedaży - firma z tego ci się orientuje już nie istnieje). Na sam koniec model od (chyba) Black Tree Designs - tutaj. Ale to w ramach ciekawostki - są jeszcze bardziej paskudne od tych z GW. To wszystkie model tych latających ssaków na jakie natrafiłem. Więc jeśli ktoś by kiedyś szukał nietoperzy mam nadzieję, że mój research się przyda.
A dobrą bazą dl alternatywnych modeli jest forum do 9th Age - link tutaj - są tam posty z alternatywnymi modelami do poszczególnych armii.
Więcej zdjęć w rozwinięciu wpisu







4 komentarze:

  1. Ciekawa figurka, ale robi wrażenie trochę dwuwymiarowej. Fajnie pomalowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, mam to samo wrażenie co do dwuwymiarowości

      Usuń
  2. Model jak model - moim zdaniem w normie, za to malowanie bez dwóch zdań bardzo udane :)!

    OdpowiedzUsuń