środa, 27 czerwca 2018

Inkwizytor Eisenhorn

Ostatnio nic nie wrzucałem, ale nie mam za dużo wolnego czasu. Cały czas praca i niestety w najbliższej przyszłości się to nie zmieni. Ale znalazłem model, który jeszcze nie miał premiery - pora więc na niego.  Pierwszy pomalowany model do WH40K. Jako, że gramy w Dark Heresy, a ja jestem MG, to musiał to być inkwizytor. I to sam Inwizytor Eisenhorn. Nie przeczytałem żadnej książki o nim, trochę czytałem w internetach. Mukszę posłuchać na kanale "Wojtek czyta WH40K" - mam kilka filmików do nadrobienia. Pora na obrazki. A obrazki wyszły prześwietlone, ale nie chce mi się robić nowych.
Więcej zdjęć w rozwinięciu wpisu.






2 komentarze:

  1. Piękne malowanie! Zazdroszczę też grania w rpgową czterdziestkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, zapomniałem napisać w poście, że jest to niestety Finecast i w stosunku do modelu przedstawionego na zdjęciach i pudełku traci sporo detali. Że o spasowaniu nie wspomnę....

      Usuń