wtorek, 6 listopada 2018

Wybierz większe zło!

Pierwszy post od kilku miesięcy. Nie oznacza to, że nic nie pomalowałem. Kilkanaście modeli już jest gotowych, muszę im zrobić zdjęcia, ale.... jakoś mi się nie chce. Ale nie to jest tematem głównym tego wpisu. Dzisiaj zanurzamy się w odmęty szaleństwa i przybijamy mackę z Wielkim Przedwiecznym. Jakiś czas temu rozpoczęła się zbiórka na wspieram.to podręcznika do 7 edycji Zewu Cthulhu. Wsparłem więc Wielkiego Przedwiecznego i zgodnie z jego hasłem wyborczym z 2010 wybrałem większe zło (plik znalazłem gdzieś w odmętach internetu, nie wiem kto jest jego autorem, ale należy mu się uścisk macki za to dzieło sztuki) .
Jeśli chcecie, tak jaka ja, poczuć się prawdziwym kultystą, to zapraszam na stronę https://wspieram.to/zewcthulhuRPG.  Gwiazdy są w porządku - czas wesprzeć macki już dzisiaj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz