piątek, 7 kwietnia 2017

Slaughterpriest #1

Pierwsza figurka z rozszerzenia do Silver Tower. I od razu gigant. Jak porównam wzrost tego modelu ze zwykłymi modelami imperialnej piechoty, to on wygląda jak Shaquille O'Neal przy Jarosławie Kaczyńskim. Albo jak Hardkorowy koksu przy Messim. Nie wiem w jakiej skali jest ten model, ale nie jest to 28 mm. No chyba, ze na Pustkowiach Chaosu na śniadanie/obiad/kolacje mają ziemniaki hodowane na nawozie ze spaczenia.Czyli w sumie jest to całkiem możliwe:)  A sama figurka bardzo ładnie wyrzeźbiona. Szczególnie podoba mi się grymas twarzy. Niestety nie widać tego zbyt wyraźnie na zdjęciach. Malowanie kanoniczne, tak jak sam Khorne nakazał. Aż na usta (klawiaturę?)  ciśnie się okrzyk: Blood for the blood god, milk for the Khorne flakes (nigdy mi się to nie znudzi:)) Niedługo następny hardkorowy koksu. I również z oddziału wujka Khorne'a
Więcej zdjęć w rozwinięciu wpisu.







7 komentarzy:

  1. Ze wszystkich khornowców ten mnie najmniej przekonuje. Ale docenia dobre malowanie - szczególnie pancernych podkolanówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) mi tam się w miarę podoba:) Poza tym, że wzrostu ma z 2,5 metra

      Usuń
  2. Ten model jest świetny. Pomalowany też bez zastrzeżeń więc można grać teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) mam nadzieję, że w weekend będzie pierwsze przetarcie w boju

      Usuń
  3. Super! Bardzo podoba mi się zwłaszcza malowanie topora i czerwień na elementach pancerza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle pomalowane ! Skóra, kości ...

    OdpowiedzUsuń