sobota, 1 kwietnia 2017

Familiary

I to już ostatni post z modelami z podstawki Srebrnej Wieży. Ale jeszcze zostało kilka modeli z dodatku i White Dwarfa. Prawdopodobnie (jeśli Sigmar dopomoże) w kwietniu zakończę etap z modelami do Silver Tower. I w końcu jedne projekt będzie zamknięty. Dobrze, że nie zdążyłem na Shadow War: Armageddon (wszystko wyprzedane w ciągu 1 dnia, nie mogłem znaleźć sklepu, który by to miał na stanie), bo by mi doszedł kolejny projekt na przyszłość. A mam zamiar kupić w tym roku jeszcze nowa podstawkę do Talismana... Kogo próbuję oszukać. I tak pewnie kupię to pudełko jak będzie dodruk :) A na razie obrazki z familiarami
Więcej zdjęć w rozwinięciu wpisu.





6 komentarzy:

  1. Nie dość że modele śliczne to jeszcze tak fajnie zmalowane, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ocenę:-). A co do rzeźby muszę się zgodzić. Wyszły im te maluchy

      Usuń
  2. Śliczne - księga chyba najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Też mi się najbardziej podoba

      Usuń
  3. Bardzo bajkowe cieniowanie. Grube przejścia nadają modelom swoistej matowości (na rybie widać to chyba najlepiej). Ciekawe.

    OdpowiedzUsuń