sobota, 1 kwietnia 2017

Familiary

I to już ostatni post z modelami z podstawki Srebrnej Wieży. Ale jeszcze zostało kilka modeli z dodatku i White Dwarfa. Prawdopodobnie (jeśli Sigmar dopomoże) w kwietniu zakończę etap z modelami do Silver Tower. I w końcu jedne projekt będzie zamknięty. Dobrze, że nie zdążyłem na Shadow War: Armageddon (wszystko wyprzedane w ciągu 1 dnia, nie mogłem znaleźć sklepu, który by to miał na stanie), bo by mi doszedł kolejny projekt na przyszłość. A mam zamiar kupić w tym roku jeszcze nowa podstawkę do Talismana... Kogo próbuję oszukać. I tak pewnie kupię to pudełko jak będzie dodruk :) A na razie obrazki z familiarami
Więcej zdjęć w rozwinięciu wpisu.





6 komentarzy:

  1. Nie dość że modele śliczne to jeszcze tak fajnie zmalowane, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ocenę:-). A co do rzeźby muszę się zgodzić. Wyszły im te maluchy

      Usuń
  2. Śliczne - księga chyba najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bajkowe cieniowanie. Grube przejścia nadają modelom swoistej matowości (na rybie widać to chyba najlepiej). Ciekawe.

    OdpowiedzUsuń