sobota, 27 maja 2017

Cairn Wraith

Pora na kolejny model ze świata umarlaków. Tym razem mamy ponurego żniwiarza. Model kupiony tak ze dwa lata temu w końcu doczekał się warstwy farby. Sama rzeźba OK, ale niestety przy składaniu na plecach pojawia się spora szczelina. Nie wiem czy przy nowszych modelach też to występuję, ale za pomocą papieru, superglue i GS da się temu zaradzić. Malowanie klasyczne - nie zmieniałem schematu GW. To tyle na dzisiaj. Niedługo kolejny model ze stajni Death.
Więcej zdjęć w rozwinięciu wpisu.





8 komentarzy:

  1. Fajnie a rdza z czego robiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, rdza to dwa pigmenty od Kromlecha orange rust i red rust

      Usuń
  2. Super upiór. To jeden z tym modeli, które budzą największą grozę - swą ceną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja go kupiłem na wyprzedaży po jakies 35pln

      Usuń
  3. Mi się podoba najbardziej oprócz całości ofcorse, cieniowanie szaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu oczarowany. Stoję na tym dworcu i nie mogę się napatrzec - przez Ciebie się rozchoruje. Rdza i obrys kości pod szmata urywają jaja. Brakuje mi tylko brudu i juchy i bym się oświadczył.

    OdpowiedzUsuń