czwartek, 8 czerwca 2017

Wight King

Ostatni z bohaterów frakcji Death, których pomalowałem ostatnio. I mój ulubiony. Podoba mi się wzór tej figurki. Co prawda trzeba było pozaklejać kilka szczelin za pomocą Green Stuffu, ale nie było to większym problemem. Za to większym problemem było pomalowanie. trzeba go było podzielić na kilka części, tak żeby dotrzeć pędzlem we wszystkie zakamarki. Jeśli by był sklejony, to niestety byłoby to niemożliwe. Ale wynik końcowy bardzo mi się podoba:)
Więcej zdjęć w rozwinięciu wpisu.







11 komentarzy:

  1. Solidna robota i dobry dobór kolorów. Model w twoim malowaniu dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już czwarty raz oglądam tego upiora. Jedna z lepszych figurek do GW, w dodatku mistrzowsko pomalowana :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedną z lepszych rzeźb. Swojego też malowałem i sklejałem ratami. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, teraz czekam na nowe modele do frakcji Death, w zapowiedziach wyglądają fajnie. tylko kiedy to wszystko pomalować...

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba w takim malowaniu. Gratuluje udanej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak ślicznie! Płaszcz jak z obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kontrast modelu przykuwa uwagę

    OdpowiedzUsuń