niedziela, 13 grudnia 2015

Ghoul #1

Udało się. Zgodnie z planem  - pierwszy ghoul. Pierwszy z dziesiątki. Najpierw kilka słów na temat modelu. Widać, że formy mają już ładnych kilka lat - miejsca podziału są bardzo widoczne. I czyszczenie ich sprawia sporo problemu. Później już sobie dałem spokój - było tego aż tyle, że usuwałem te najbardziej widoczne. Na szczęście nadlewek nie ma wcale - ale to już standard w produktach plastikowych GW. Można ich nie lubić, ale lepszych plastików nie widziałem. Sam wygląd - nie jest to najnowsza rzeźba, ale nie jest źle. Wydaje mi się, że były zrobione przed erą modelowania za pomocą programów komputerowych - powstały za pomocą Green Stuffu i narzędzi do rzeźbienia.
Malowanie - kolory ściągnąłem z podręcznika do Vampire Coounts. Może mają trochę inny odcień. Większość modelu to skóra, pozy też są bardzo podobne. Z daleka wyglądają bardzo podobnie. Czym się więc różnią? Poszczególne figurki mają inną broń (jeśli można tak nazwać, to co trzymają w rękach), plecakiem i umiłowanie do, nazwijmy to, kolczyków. Zresztą jak będę wrzucał następne modele, to będzie to widać.
Na razie przedstawiam ghoula numer 1 - wyposażony w scyzoryk (znaczy elita - ma broń) - widać, że ze świętokrzyskiego. No i miłośnik ekstremalnego piercingu - zrobić sobie kolczyk z takiego kawałka drewna i dodatkowo przyozdobić go łańcuchem od krowy. Bardzo dużej krowy. Chyba takiej, co sobie żyła w okolicach kopalni spaczenia. Bardzo dużej kopalni spaczenia. Na dzisiaj to tyle. Więcej ghouli wkrótce 
Więcej zdjęć w rozwinięciu wpisu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz