poniedziałek, 7 grudnia 2015

Szczurki

Zostały mi szczurki z Corpse Cart. A szczurki te mi się bardzo podobają. Zrobiłem więc taką podstawkę. Pewnie będzie robić za jakiś znacznik roju. Vampire Counts nie mogą przyzywać szczurów, tylko nietoperze, ale jak wiadomo nietoperze to latające szczury. Będą to więc nietoperze - nieloty. Mieczyk jest pożyczony od Skeleton Warriors. Podobnie czaszka. Natomiast kapelusik wchodził w skład Greatswordsmanów. Popaćkane na szybko, a później przybrudzone pigmentami od Vallejo i Kromlecha. Tak jak teraz zobaczyłem te zdjęcia, to szczurki bardzo się zlewają z ziemią. Na żywo nie są taką szaroburą masą. No cóż, nie chce mi się robić następnych zdjęć. TYm bardziej, że czekają Ghoule. Tak, może będą przed nowym rokiem:) Bądźmy optymistami.

Więcej zdjęć w rozwinięciu wpisu









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz