piątek, 21 sierpnia 2015

Terry Pratchet - Kolekcja Świat Dysku

Takie coś napotkałem jak wracałem dzisiaj z pracy. Ta cena i zawartość spowodowała natychmiastową wymianę banknotów, które są prawnym środkiem płatniczym w Polsce na dobro pokazane na obrazku. Następnie szybkie spojrzenie ile sobie życzą za pojedyncze tomy - 12,99 za książkę w twardej oprawie. Mają mnie. Połknęli w całości. Od jakiegoś czasu się zbierałem, żeby uzupełnić swoją biblioteczkę o książki Terrego Pratcheta (mam ich na razie tylko 4, ale sporo więcej przeczytałem) a tu taka niespodzianka. W tym roku Boże Narodzenie mamy wcześniej. Co prawda można się przyczepić, że papier trochę żółtawy (można zobaczyć na zdjęciach, kolor nie jest nawet bardzo przekłamany). Papier w tej książce jest jednak bielszy od mojego wydania serii "Pieśni lodu i ognia" Martina z wydawnictwa Zysk w miękkiej okładce - to jest to wydanie co było sprzedawane przed pojawieniem się serialu - http://www.sklep.zysk.com.pl/gra-o-tron.html, więc to takie już czepianie się na siłę.

Prenumeratę można zamówić pod adresem http://hitsalonik.pl/produkt/swiat-dysku#

Ja już swojego e-maila wysłałem- można też zamówić z poziomu strony www i zapłacić od razu za całość - dostanie się wtedy bonusy, ale ja wolę płacić co miesiąc te 26.00 PLN.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz